Jednoduché ovládání osvětlení. A mnoho dalšího.
Osvětlení se automaticky zapíná a vypíná podle senzoru přítomnosti. Pokud chcete změnit světelnou náladu, snadno to provedete tlačítkem nebo v aplikaci.
Poradenství / příprava projektu / realizace
Stmívání
Intenzita osvětlení dokáže výrazně měnit atmosféru prostoru. Ne vždy potřebujeme svítit v místnosti plným světlem. Při odpočinku nebo ve večerních hodinách máme mnohem raději světlo s nižší intenzitou.
Úspora energií
Loxone LED světla jsou energeticky úsporná. Pokud se nikdo nenachází v místnosti, automaticky se vypnou. Všechny světla můžete vypnout najednou odchodovým tlačítkem nebo přímo v mobilní aplikaci.
Noční světlo
Pokud v noci musíte za dětmi či do koupelny, tlumené noční světlo vás bezpečně navede, ale neoslní.
Simulace přítomnosti
Dům dokáže simulovat vaši přítomnost i době, kdy jste daleko od domova. Dům se tváří, jako by ho někdo v daném čase obýval. Vytahuje žaluzie, rozsvěcuje světla, spouští závlahu zahrady apod.
Multiroom Audio
Přístupový systém
Vyberte si systém přístupu, který nejlépe odpovídá vašim potřebám: videointerkom s možností dálkové komunikace, NFC přívěsky jako alternativu k tradičním klíčům, dočasné číselné kódy, automatické zamykání a mnoho dalších možností.
Loxone poskytuje komplexní zabezpečení na několika úrovních: ochrana proti vloupání, požáru, úniku vody, nepříznivým povětrnostním podmínkám a zajištění soukromí.
Sauna
Bazén
Užijte si ideální wellness zážitek doma s dálkovým ovládáním sauny, které kombinuje osvětlení a hudbu pro vytvoření dokonalé atmosféry. Nemusíte zbytečně čekat a získáte více času na relaxaci.
Loxone se postará o údržbu vašeho bazénu, což zahrnuje regulaci pH, doplňování vody, filtraci, zpětné proplachování a mnoho dalších úkonů. Navíc zajistí i bezpečnost vašich dětí u bazénu.
Co všechno může obsahovat vaše inteligentní domácnost s Loxone?
Vaše domácnost v bytové jednotce nebo rodinném domě může být mnohem víc.
Můžete vnést do svého bydlení moderní osobní rukopis a umožnit technologii řídit světla, spravovat žaluzie tak, aby ušetřily energii a přispěly k ochraně životního prostředí. Zajištění bezpečnosti své i svých blízkých je možné díky kamerovému systému, který lze ovládat pomocí chytrého telefonu.
Chytrá domácnost se stane vaším partnerem, a jak moc ji naučíte, závisí jen na vás.
Jak postupujeme?
-
Jak lze platit za internet?Bankovním převodem na účet 2357242001/5500 - POZOR! je nutné uvést VARIABILNÍ SYMBOL (číslo smlouvy) Složenkou na účet 2357242001/5500 - POZOR! je nutné uvést VARIABILNÍ SYMBOL (číslo smlouvy) V hotovosti na pobočce Jestřebice 11, Heřmaničky
-
Co udělat, když mám problémy s internetem?1) Kontrola napájení, zda jsou zapojené napájecí zdroje a zásuvka je funkční. 2) Zkontrolovat jestli jsou zapojeny všechny kabely a zkusit je domáčknout. 3) Odpojte na 5 minut od elektrické energie veškerá zařízení jako např. switch, router, přijímací anténu, a znovu zapojte. Pokud nepomohla ani jedna možnost kontaktujte nás na telefonu 317 750 555.
-
Je možné internet přerušit?Internet je možné pozastavit na 6 měsíců v roce. Pozastavení je možné pouze na celé měsíce. Pozastavení není možné provést zpětně a v případě dlužné částky. Formulář "Žádost o pozastavení služby" je nutné zaslat nejpozději 14 dní před požadovaným datem přerušení na email info@wifcom.cz případně datovou schránkou nebo doporučeným dopisem. Pozastavení služby není možné provést telefonicky.
-
Mohu platit jinak než měsíčně?Ano, je potřeba zaslat požadavek na email platby@wifcom.cz se změnou fakturačního období. Platební interval je možný měsíční, čtvrtletní, pololetní nebo roční.
-
Mohu mít sledovaniTV, když od vás nemám připojení k internetu?Bohužel ne. Službu sledovaniTV nelze využívat bez našeho internetového připojení.
-
Jaký je rozdíl mezi televizí přes DVB-T2 a internetovou TV?U internetové TV můžete přehrávat programy zpětně, nahrávat pořady a je zde větší výběr kanálů a možnost přeskakování reklam.
-
Jak ukončit využívání našich služeb?Výpověď je nutné zaslat v písemné formě na naší adresu Jestřebice 11, Heřmaničky 257 89.
-
Jak mohu převést internetového připojení na nového majitele/nájemníka?Pro převod smlouvy je nutné vyplnit formulář - Žádost o převedení smlouvy v sekci ke stažení.
-
Jak mohu požádat o vrácení přeplatku?Je potřeba vyplnit formulář - Žádost o vrácení přeplatku a zaslat nám ho na email kancelar@wifcom.cz. Poté budou peníze vráceny na vyplněný bankovní účet.
-
Jak nastavit klienta pro emailové služby?Nastavení serveru odchozí pošty (SMTP) je: smtp.wifcom.cz (server je bez ověřování a musí být zadán bez šifrování). Port je 25
-
Nejde vám odesílat pošta?Poštovní server nemusí odesílat zprávy větší než 10MB! Pokud chcete odeslat zprávu větší, musíte ji rozdělit na více menších zpráv. Pokud je velikost odesílané zprávy v pořádku, překontrolujte si podle návodu nastavení SMTP serveru pro odesílání pošty. Pokud ani po kontrole nastavení pošta nefunguje kontaktujte nás 317 750 555.
Kontaktujte nás
Napište nám na loxone@wifcom.cz a my se vám brzy ozveme zpátky
Nebo zavolejte na telefonní číslo 775 569 200 a probereme možnosti jak naplnit vaše sny.