top of page
Závěsné světlo RGBW (V PRAXI) – Loxone
Loxone CZSK

Závěsné světlo RGBW (V PRAXI) – Loxone

Jednoduché ovládání osvětlení. A mnoho dalšího.

Osvětlení se automaticky zapíná a vypíná podle senzoru přítomnosti. Pokud chcete změnit světelnou náladu, snadno to provedete tlačítkem nebo v aplikaci.

Poradenství / příprava projektu / realizace

IC_lightbulb.png

Stmívání

Intenzita osvětlení dokáže výrazně měnit atmosféru prostoru. Ne vždy potřebujeme svítit v místnosti plným světlem. Při odpočinku nebo ve večerních hodinách máme mnohem raději světlo s nižší intenzitou.

IC_music-note.png

Úspora energií

Loxone LED světla jsou energeticky úsporná. Pokud se nikdo nenachází v místnosti, automaticky se vypnou. Všechny světla můžete vypnout najednou odchodovým tlačítkem nebo přímo v mobilní aplikaci.

IC_shading.png

Noční světlo

Pokud v noci musíte za dětmi či do koupelny, tlumené noční světlo vás bezpečně navede, ale neoslní.

IC_flash.png

Simulace přítomnosti

Dům dokáže simulovat vaši přítomnost i době, kdy jste daleko od domova. Dům se tváří, jako by ho někdo v daném čase obýval. Vytahuje žaluzie, rozsvěcuje světla, spouští závlahu zahrady apod.

Multiroom Audio
alarm-rotating-light-e1583906800196.png
IC_lock.png
Přístupový systém

Vyberte si systém přístupu, který nejlépe odpovídá vašim potřebám: videointerkom s možností dálkové komunikace, NFC přívěsky jako alternativu k tradičním klíčům, dočasné číselné kódy, automatické zamykání a mnoho dalších možností.

IC_sauna.png

Loxone poskytuje komplexní zabezpečení na několika úrovních: ochrana proti vloupání, požáru, úniku vody, nepříznivým povětrnostním podmínkám a zajištění soukromí.

IC_pool_80x80.png
Sauna
Bazén

Užijte si ideální wellness zážitek doma s dálkovým ovládáním sauny, které kombinuje osvětlení a hudbu pro vytvoření dokonalé atmosféry. Nemusíte zbytečně čekat a získáte více času na relaxaci.

Loxone se postará o údržbu vašeho bazénu, což zahrnuje regulaci pH, doplňování vody, filtraci, zpětné proplachování a mnoho dalších úkonů. Navíc zajistí i bezpečnost vašich dětí u bazénu.

Co všechno může obsahovat vaše inteligentní domácnost s Loxone?

loxone-chytry-dum-prehled-z-brozury-hi-res.png

Vaše domácnost v bytové jednotce nebo rodinném domě může být mnohem víc.

Můžete vnést do svého bydlení moderní osobní rukopis a umožnit technologii řídit světla, spravovat žaluzie tak, aby ušetřily energii a přispěly k ochraně životního prostředí. Zajištění bezpečnosti své i svých blízkých je možné díky kamerovému systému, který lze ovládat pomocí chytrého telefonu.

 

Chytrá domácnost se stane vaším partnerem, a jak moc ji naučíte, závisí jen na vás.

Jak postupujeme?

  • Jak lze platit za internet?
    Bankovním převodem na účet 2357242001/5500 - POZOR! je nutné uvést VARIABILNÍ SYMBOL (číslo smlouvy) Složenkou na účet 2357242001/5500 - POZOR! je nutné uvést VARIABILNÍ SYMBOL (číslo smlouvy) V hotovosti na pobočce Jestřebice 11, Heřmaničky
  • Co udělat, když mám problémy s internetem?
    1) Kontrola napájení, zda jsou zapojené napájecí zdroje a zásuvka je funkční. 2) Zkontrolovat jestli jsou zapojeny všechny kabely a zkusit je domáčknout. 3) Odpojte na 15 minut od elektrické energie veškerá zařízení jako např. switch, router, přijímací anténu, a znovu zapojte. Pokud nepomohla ani jedna možnost kontaktujte nás na telefonu 317 750 555.
  • Je možné internet přerušit?
    Internet je možné pozastavit na 6 měsíců v roce. Pozastavení je možné pouze na celé měsíce. Začátek pozastavení je možný pouze od 1. dne v měsíci. Pozastavení není možné provést zpětně a v případě dlužné částky. Žádost o pozastavení je nutné zaslat na email info@wifcom.cz.
  • Mohu platit jinak než měsíčně?
    Ano, je potřeba zaslat požadavek na email platby@wifcom.cz se změnou fakturačního období. Platební interval je možný měsíční, čtvrtletní, pololetní nebo roční.
  • Mohu mít sledovaniTV, když od vás nemám připojení k internetu?
    Bohužel ne. Službu sledovaniTV nelze využívat bez našeho internetového připojení.
  • Jaký je rozdíl mezi televizí přes DVB-T2 a internetovou TV?
    U internetové TV můžete přehrávat programy zpětně, nahrávat pořady a je zde větší výběr kanálů a možnost přeskakování reklam.
  • Jak ukončit využívání našich služeb?
    Výpověď je nutné zaslat v písemné formě na naší adresu Jestřebice 11, Heřmaničky 257 89.
  • Jak mohu převést internetového připojení na nového majitele/nájemníka?
    Pro převod smlouvy je nutné vyplnit formulář - Žádost o převedení smlouvy v sekci ke stažení.
  • Jak mohu požádat o vrácení přeplatku?
    Je potřeba vyplnit formulář - Žádost o vrácení přeplatku a zaslat nám ho na email kancelar@wifcom.cz. Poté budou peníze vráceny na vyplněný bankovní účet.
  • Jak nastavit klienta pro emailové služby?
    Nastavení serveru odchozí pošty (SMTP) je: smtp.wifcom.cz (server je bez ověřování a musí být zadán bez šifrování). Port je 25
  • Nejde vám odesílat pošta?
    Poštovní server nemusí odesílat zprávy větší než 10MB! Pokud chcete odeslat zprávu větší, musíte ji rozdělit na více menších zpráv. Pokud je velikost odesílané zprávy v pořádku, překontrolujte si podle návodu nastavení SMTP serveru pro odesílání pošty. Pokud ani po kontrole nastavení pošta nefunguje kontaktujte nás 317 750 555.

Kontaktujte nás

Napište nám na loxone@wifcom.cz a my se vám brzy ozveme zpátky

 

Nebo zavolejte na telefonní číslo 775 569 200 a probereme možnosti jak naplnit vaše sny.

bottom of page