top of page
S čím vám můžeme pomoci?
Naše adresa:
Jestřebice 11
257 86 Heřmaničky
Potřebujete poradit?
Neváhejte se na nás s čímkoliv obrátit. Naše dohledové centrum je pro vás dostupné v pracovní dny v čase od 7:00 do 20:00, o víkendech a svátcích od 7:00 do 18:00.
-
Jak lze platit za internet?• Bankovním převodem na účet 2357242001/5500 - POZOR! je nutné uvést VARIABILNÍ SYMBOL (číslo smlouvy) • Složenkou na účet 2357242001/5500 - POZOR! je nutné uvést VARIABILNÍ SYMBOL (číslo smlouvy) • V hotovosti na pobočce Jestřebice 11, Heřmaničky
-
Co dělat, když mám problémy s internetem?1) Kontrola napájení, zda jsou zapojené napájecí zdroje a zásuvka je funkční. 2) Zkontrolovat jestli jsou zapojeny všechny kabely a zkusit je domáčknout. 3) Odpojte na 5 minut od elektrické energie veškerá zařízení jako např. switch, router, přijímací anténu, a znovu zapojte. Pokud nepomohla ani jedna možnost kontaktujte nás na telefonu 317 750 555.
-
Je možné internet pozastavit?Internet je možné pozastavit na 6 měsíců v roce. Pozastavení je možné pouze na celé měsíce. Pozastavení nelze provést zpětně a v případě dlužné částky. Formulář "Žádost o pozastavení služby" je nutné zaslat nejpozději 14 dní před požadovaným datem přerušení na email info@wifcom.cz případně datovou schránkou nebo doporučeným dopisem. Pozastavení služby není možné provést telefonicky.
-
Mohu platit jinak než měsíčně?Ano, je potřeba zaslat požadavek na email platby@wifcom.cz se změnou fakturačního období. Platební interval je možný měsíční, čtvrtletní, pololetní nebo roční.
-
Mohu mít SledovaniTV, když od vás nemám připojení k internetu?Bohužel ne. Službu sledovaniTV nelze využívat bez našeho internetového připojení.
-
Jaký je rozdíl mezi televizí přes DVB-T2 a internetovou TV?U internetové TV můžete přehrávat programy zpětně, nahrávat pořady a je zde větší výběr kanálů a možnost přeskakování reklam.
-
Jak ukončit využívání našich služeb?Výpověď je nutné zaslat v písemné formě na naší adresu Jestřebice 11, Heřmaničky 257 89.
-
Jak mohu převést internetové připojení na nového majitele/nájemníka?Pro převod smlouvy je nutné vyplnit formulář - Žádost o převedení smlouvy v sekci ke stažení.
-
Jak mohu požádat o vrácení přeplatku?Je potřeba vyplnit formulář - Žádost o vrácení přeplatku a zaslat nám ho na email kancelar@wifcom.cz. Poté budou peníze vráceny na vyplněný bankovní účet.
-
Jak nastavit klienta pro emailové služby?Nastavení serveru odchozí pošty (SMTP) je: smtp.wifcom.cz (server je bez ověřování a musí být zadán bez šifrování). Port je 25
-
Nejde mi odeslat poštaPoštovní server nemusí odesílat zprávy větší než 10MB! Pokud chcete odeslat zprávu větší, musíte ji rozdělit na více menších zpráv. Pokud je velikost odesílané zprávy v pořádku, překontrolujte si podle návodu nastavení SMTP serveru pro odesílání pošty. Pokud ani po kontrole nastavení pošta nefunguje kontaktujte nás 317 750 555.

Mapa pokrytí
Není vaše lokalita zatím pokryta? Nevadí, zavolejte nám nebo na sebe nechte kontakt a my uděláme co bude v našich silách, abychom vaší lokalitu co nejdříve pokryli.
Pověřenec pro ochranu osobních údajů:
JUDr. David Černecký - cernecky@pravni.cz
Kontakt pro ostatní operátory v rámci změny poskytovatele služby přístupu k internetu v režimu §34a Zákona
o elektronických komunikacích je: zmenaposkytovatele@wifcom.cz
Projekt
Pořízení a instalace fotovoltaického systému na podnikatelském objektu firmy WIFCOM a.s. (CZ.31.3.0/0.0/0.0/22_001/0005081) je spolufinancován Evropskou unií.
Cílem projektu je instalace fotovoltaické elektrárny bez akumulace sloužící pro vlastní spotřebu žadatele. Za pomoci využití obnovitelných zdrojů dojde k optimalizaci zajištění elektrické energie pro podnikatelskou činnost.


bottom of page