top of page

S čím vám můžeme pomoci?

Máte dotaz? Vyplňte formulář a my se vám ozveme?

Naše adresa:

Jestřebice 11
257 86 Heřmaničky

Potřebujete poradit?

Neváhejte se na nás s čímkoliv obrátit. Naše dohledové centrum je pro vás dostupné v pracovní dny v čase od 7:00 do 20:00, o víkendech a svátcích od 7:00 do 18:00.

  • Jak lze platit za internet?
    • Bankovním převodem na účet 2357242001/5500 - POZOR! je nutné uvést VARIABILNÍ SYMBOL (číslo smlouvy) • Složenkou na účet 2357242001/5500 - POZOR! je nutné uvést VARIABILNÍ SYMBOL (číslo smlouvy) • V hotovosti na pobočce Jestřebice 11, Heřmaničky
  • Co dělat, když mám problémy s internetem?
    1) Kontrola napájení, zda jsou zapojené napájecí zdroje a zásuvka je funkční. 2) Zkontrolovat jestli jsou zapojeny všechny kabely a zkusit je domáčknout. 3) Odpojte na 5 minut od elektrické energie veškerá zařízení jako např. switch, router, přijímací anténu, a znovu zapojte. Pokud nepomohla ani jedna možnost kontaktujte nás na telefonu 317 750 555.
  • Je možné internet pozastavit?
    Internet je možné pozastavit na 6 měsíců v roce. Pozastavení je možné pouze na celé měsíce. Pozastavení nelze provést zpětně a v případě dlužné částky. Formulář "Žádost o pozastavení služby" je nutné zaslat nejpozději 14 dní před požadovaným datem přerušení na email info@wifcom.cz případně datovou schránkou nebo doporučeným dopisem. Pozastavení služby není možné provést telefonicky.
  • Mohu platit jinak než měsíčně?
    Ano, je potřeba zaslat požadavek na email platby@wifcom.cz se změnou fakturačního období. Platební interval je možný měsíční, čtvrtletní, pololetní nebo roční.
  • Mohu mít SledovaniTV, když od vás nemám připojení k internetu?
    Bohužel ne. Službu sledovaniTV nelze využívat bez našeho internetového připojení.
  • Jaký je rozdíl mezi televizí přes DVB-T2 a internetovou TV?
    U internetové TV můžete přehrávat programy zpětně, nahrávat pořady a je zde větší výběr kanálů a možnost přeskakování reklam.
  • Jak ukončit využívání našich služeb?
    Výpověď je nutné zaslat v písemné formě na naší adresu Jestřebice 11, Heřmaničky 257 89.
  • Jak mohu převést internetové připojení na nového majitele/nájemníka?
    Pro převod smlouvy je nutné vyplnit formulář - Žádost o převedení smlouvy v sekci ke stažení.
  • Jak mohu požádat o vrácení přeplatku?
    Je potřeba vyplnit formulář - Žádost o vrácení přeplatku a zaslat nám ho na email kancelar@wifcom.cz. Poté budou peníze vráceny na vyplněný bankovní účet.
  • Jak nastavit klienta pro emailové služby?
    Nastavení serveru odchozí pošty (SMTP) je: smtp.wifcom.cz (server je bez ověřování a musí být zadán bez šifrování). Port je 25
  • Nejde mi odeslat pošta
    Poštovní server nemusí odesílat zprávy větší než 10MB! Pokud chcete odeslat zprávu větší, musíte ji rozdělit na více menších zpráv. Pokud je velikost odesílané zprávy v pořádku, překontrolujte si podle návodu nastavení SMTP serveru pro odesílání pošty. Pokud ani po kontrole nastavení pošta nefunguje kontaktujte nás 317 750 555.
Wifcom 4

Mapa pokrytí

Není vaše lokalita zatím pokryta? Nevadí, zavolejte nám nebo na sebe nechte kontakt a my uděláme co bude v našich silách, abychom vaší lokalitu co nejdříve pokryli.

Pověřenec pro ochranu osobních údajů:

 

JUDr. David Černecký - cernecky@pravni.cz

Kontakt pro ostatní operátory v rámci změny poskytovatele služby přístupu k internetu v režimu §34a Zákona
o elektronických komunikacích je: zmenaposkytovatele@wifcom.cz

Projekt

Pořízení a instalace fotovoltaického systému na podnikatelském objektu firmy WIFCOM a.s. (CZ.31.3.0/0.0/0.0/22_001/0005081) je spolufinancován Evropskou unií.

Cílem projektu je instalace fotovoltaické elektrárny bez akumulace sloužící pro vlastní spotřebu žadatele. Za pomoci využití obnovitelných zdrojů dojde k optimalizaci zajištění elektrické energie pro podnikatelskou činnost.

Snímek obrazovky 2023-04-18 103537.webp
2501140230-a3screenHorizontal4K-1.webp

TEN NEJLEPŠÍ
INTERNET
PRO VŠECHNY

INFOLINKA:
+420 317 750 555

   po - pá:      7:00 - 20:00
   so - ne:      7:00 - 18:00
   svátky:      7:00 - 18:00

Wifcom 5
Wifcom logo bílé

ADRESA:
Jestřebice 11,
257 89 Heřmaničky


E-mail:
info@wifcom.cz


FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

 

IČ: 241 92 830   
 

ID datové schránky: xnf7zvx

bottom of page