top of page

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

 
 
 
  • Jak lze platit za internet?
    Bankovním převodem na účet 2357242001/5500 - POZOR! je nutné uvést VARIABILNÍ SYMBOL (číslo smlouvy) Složenkou na účet 2357242001/5500 - POZOR! je nutné uvést VARIABILNÍ SYMBOL (číslo smlouvy) V hotovosti na pobočce Jestřebice 11, Heřmaničky
  • Co udělat, když mám problémy s internetem?
    1) Kontrola napájení, zda jsou zapojené napájecí zdroje a zásuvka je funkční. 2) Zkontrolovat jestli jsou zapojeny všechny kabely a zkusit je domáčknout. 3) Odpojte na 5 minut od elektrické energie veškerá zařízení jako např. switch, router, přijímací anténu, a znovu zapojte. Pokud nepomohla ani jedna možnost kontaktujte nás na telefonu 317 750 555.
  • Je možné internet přerušit?
    Internet je možné pozastavit na 6 měsíců v roce. Pozastavení je možné pouze na celé měsíce. Pozastavení není možné provést zpětně a v případě dlužné částky. Formulář "Žádost o pozastavení služby" je nutné zaslat nejpozději 14 dní před požadovaným datem přerušení na email info@wifcom.cz případně datovou schránkou nebo doporučeným dopisem. Pozastavení služby není možné provést telefonicky.
  • Mohu platit jinak než měsíčně?
    Ano, je potřeba zaslat požadavek na email platby@wifcom.cz se změnou fakturačního období. Platební interval je možný měsíční, čtvrtletní, pololetní nebo roční.
  • Mohu mít sledovaniTV, když od vás nemám připojení k internetu?
    Bohužel ne. Službu sledovaniTV nelze využívat bez našeho internetového připojení.
  • Jaký je rozdíl mezi televizí přes DVB-T2 a internetovou TV?
    U internetové TV můžete přehrávat programy zpětně, nahrávat pořady a je zde větší výběr kanálů a možnost přeskakování reklam.
  • Jak ukončit využívání našich služeb?
    Výpověď je nutné zaslat v písemné formě na naší adresu Jestřebice 11, Heřmaničky 257 89.
  • Jak mohu převést internetového připojení na nového majitele/nájemníka?
    Pro převod smlouvy je nutné vyplnit formulář - Žádost o převedení smlouvy v sekci ke stažení.
  • Jak mohu požádat o vrácení přeplatku?
    Je potřeba vyplnit formulář - Žádost o vrácení přeplatku a zaslat nám ho na email kancelar@wifcom.cz. Poté budou peníze vráceny na vyplněný bankovní účet.
  • Jak nastavit klienta pro emailové služby?
    Nastavení serveru odchozí pošty (SMTP) je: smtp.wifcom.cz (server je bez ověřování a musí být zadán bez šifrování). Port je 25
  • Nejde vám odesílat pošta?
    Poštovní server nemusí odesílat zprávy větší než 10MB! Pokud chcete odeslat zprávu větší, musíte ji rozdělit na více menších zpráv. Pokud je velikost odesílané zprávy v pořádku, překontrolujte si podle návodu nastavení SMTP serveru pro odesílání pošty. Pokud ani po kontrole nastavení pošta nefunguje kontaktujte nás 317 750 555.
bottom of page